Jak zorganizować imprezę integracyjną?
Pomysł i odpowiednie miejsce. To priorytetowe elementy podczas organizacji imprez integracyjnych w hotelu. Prawidłowo zorganizowana integracja opiera się w głównej mierze na ciekawym pomyśle, doświadczeniu organizatorów oraz dobrym scenariuszu. Aby zorganizować udaną imprezę integracyjną, nie trzeba zabierać współpracowników nad morze, w góry czy do 5-gwiazdkowego luksusowego hotelu. Co więcej, jeśli dobrze wybierzesz hotel i przygotujesz scenariusz być może obędzie się nawet bez agencji eventowej.
Hotel na imprezy integracyjne powinien spełniać kilka wymogów, które będą kluczowe dla udanej integracji.
Bliskość hotelu to oszczędność na kosztach transportu oraz czasu potrzebnego na dojazd. Pracownicy mają rodziny, zobowiązania, plany. Długa podróż na miejsce imprezy może znacząco wpłynąć na frekwencję na imprezie. A chyba priorytetem każdej integracji jest właśnie lepsze zapoznanie i zżycie się zespołu. Nie bez znaczenia będzie również okolica w jakiej znajduje się hotel. Jeżeli na co dzień pracujecie w biurowców w centrum wielkiego miasta, Twoi pracownicy na pewno docenią wypad w jakieś urokliwe miejsce blisko przyrody.
Wyjazd integracyjny to często okazja do podsumowań, prezentacji zarządu czy też omówienia nowych celów firmy. Hotel powinien więc posiadać zaplecze, dzięki któremu organizacja tego typu prezentacji nie będzie stanowiła żadnego wyzwania.
Oczywistym jest fakt, że hotel na imprezę integracyjną musi posiadać odpowiednio dużą bazę noclegową. Z własnego doświadczenia możemy powiedzieć, że dzielenie noclegów na kilka ośrodków jest pomysłem, który przysporzy organizatorom wielu zmartwień i bólu głowy.
Kolejna podstawowa składowa udanej integracji. Wyżywienie serwowane na miejscu, smaczne i zróżnicowane to klucz do zaspokojenia różnych potrzeb pracowników. W Twojej firmie na pewno znajdą się wegetarianie, osoby odchudzające się czy też osoby, które z różnych przyczyn muszą trzymać dietę. Przed wyborem hotelu warto zorientować się w potrzebach swoich pracowników i wybrać miejsce, które spełni takie oczekiwania.
Basen, spa, wypożyczalnia rowerów - to tylko kilka przykładów atrakcji jakie możesz zastać, bez potrzeby dodatkowej organizacji wyjść poza hotel. Im więcej atrakcji oferuje hotel tym łatwiejsza organizacja, a i na cenę na pewno będzie miało to wpływ.
Integracja nie może się odbyć bez zabaw, w których współpracownicy będą mogli ze sobą rywalizować lub kooperować. Tego typu zabawy to wyśmienita okazja do poprawy relacji w zespole i lepszego poznania się w warunkach poza biurowych. Niezwykle istotne jest, aby hotel na integrację oferował spore możliwości adaptacji terenu przyległego na zabawy na otwartym powietrzu.
Nie ważne więc czy na wyjazd integracyjny planujecie zabawy na świeżym powietrzu, zwiedzanie, wypoczynek na SPA, bankiet, dyskotekę czy choćby warsztaty kulinarne. Jeżeli hotel będzie oferował każdy z powyższych 6 punktów, daje to gwarancję udanej zabawy i duże ułatwienie w organizacji.
Serdecznie zachęcamy do sprawdzenia jak Wellness & Spa W Krainie Alicji spełnia te wymogi. Być może to właśnie u nas będziesz mógł wygodnie, szybko i tanio zorganizować imprezę firmową, która na długo pozostanie w pamięci Twoich współpracowników!